Номери внутрішніх дверей


Як номери міжкімнатних дверей можуть допомогти вашому бренду

interior door numbers

Ми вважаємо, що вивіски на внутрішніх дверях є одним із найкращих способів позначити будівлі вашого підприємства. Ці пристосування потрібні вам незалежно від того, чи керуєте ви невеликим кафе, великим розкішним готелем або великою мережею роздрібних універмагів. У багатьох випадках вам потрібно те саме знаки на внутрішні двері для різних місць, але ви повинні переконатися, що певний дизайн підходить для певного стилю. Міжкімнатні дверні плити покращують клієнтський досвід ваших гостей і роблять їх більш впевненими, перебуваючи в будівлі вашого бізнесу.

Хоча тарілки – це невеликі кріплення, це елементи, які роблять інтер’єр простору набагато кращим. Ви можете знайти різні варіанти тарілок на замовлення, виготовлених у різних кольорах, формах і розмірах. До того ж вони досить багатофункціональні. Ви можете встановити не тільки на двері, але і на стіни, і вони можуть бути окремо стоячими.

Інтер’єрні таблички нам безперечно подобаються, але чи є для цього серйозні підстави? Як спеціальні кріплення можуть зробити ваші внутрішні двері готелю або внутрішні стіни ресторану кращими? Як вони підвищують ваш бренд? Готові дізнатися це? Якщо так, то давайте приступимо до справи.

Причини встановлення табличок на внутрішні двері

  • Зміцнюйте свій бренд. Ваш бізнес – це не лише конкретні послуги та офіс у центрі міста. Ви повинні розвивати свій бренд і імідж. Перебуваючи в головному офісі, ваші клієнти та партнери повинні розуміти, чого насправді прагне ваша компанія.

Вивіски на внутрішніх дверях – це ефективний спосіб розповісти відвідувачам про мету та місію компанії. Покажіть, чим ваш бренд відрізняється від конкурентів і що робить його особливим і унікальним. Це дуже корисний варіант, який можна додати до вашої маркетингової стратегії. Зробіть внесок у просування свого бренду не лише за допомогою реклами, але й за допомогою спеціальних табличок на головних будівлях вашого підприємства.

  • Дайте більше інформації. Інтер’єрні вивіски – це доступний засіб, коли вам потрібно надати більше деталей своїм гостям. Таким чином ви покажете своїм гостям, що вам не байдужі їхні позитивні враження.
  • Допоможіть людям зорієнтуватися. Це найпоширеніша причина, чому використовуються дверні вивіски. Знаходження шляху дуже важливе для отримання позитивного досвіду. Подбайте про те, щоб усі гості бізнес-простору відчували себе комфортно всередині будівлі. Позначте маршрути до різних кімнат, покажіть, де розташовані туалети, позначте конференц-зали тощо.

Щоб допомогти відвідувачам у навігації, знаки мають бути чіткими та зрозумілими. Клієнти цінують, коли без сторонньої допомоги знаходять дорогу до потрібного місця в незнайомій будівлі. Допоможіть їм досягти цього. Справіть гарне перше враження, продемонструвавши, що ви справляєтеся з бізнесом.

Як спеціальні таблички для внутрішніх дверей можуть допомогти дотримуватися певних правил

internal door signs

Якщо ваш бізнес обслуговує широку громадськість, ви повинні дотримуватися вимог Закону про американців з обмеженими можливостями. Деякі з цих вимог стосуються табличок з іменами внутрішніх дверей. Вони можуть визначати технічні характеристики цих елементів, включаючи розмір, контраст, висоту монтажу та розташування. Незважаючи на те, що ці правила є досить конкретними, у вас все одно є місце для творчості та унікального підходу за допомогою дверних табличок на замовлення.

Де встановити знаки на внутрішні двері

  • Двері та дверні прорізи. Найчастіше номери внутрішніх дверей встановлюють для нумерації кімнат або позначення певних місць. Таким чином вони кріпляться до дверей. На вхідних дверях часто встановлюють таблички, що також є хорошим орієнтиром. Таблички на дверях показують відвідувачам будівлі, де щось знаходиться, щоб вони могли це легко знайти. Не варто недооцінювати важливість сучасні номери дверей. Хоча деякі з наведених нижче місць можуть залишитися без табличок, двері та дверні прорізи мають мати цей елемент, щоб покращити враження клієнтів.
  • Рецепція та зони очікування. Таблички також встановлюються в місцях першого входу клієнтів, відвідувачів, гостей і клієнтів. Ці таблички покликані створити затишну атмосферу, вітаючи ваших клієнтів, або вони просто показують їм, де вони можуть чекати та отримати додаткову допомогу. Переконайтеся, що знак прийому є видимим і читабельним
  • Зони для зустрічей співробітників і кімнати відпочинку. Вашим співробітникам також потрібні корисні засоби, які допоможуть їм зручно орієнтуватися в будівлі. Таким чином, ви можете покращити робоче середовище, позначивши табличками такі місця, а також зони для зустрічей працівників і кімнати відпочинку. Особливо це актуально для нових співробітників. Це допомагає їм почуватися впевнено під час перебування в будівлі з першого дня. Покажіть, що ви дбаєте про середовище, в якому працюють ваші працівники.

Дуже часто дизайнери вирішують встановити таблички з логотипом компанії або мотиваційними цитатами її керівників. Це дуже гарна ідея, якщо ви хочете покращити робочу атмосферу та зробити процес більш продуктивним. Співробітники працюватимуть краще, якщо бачать, заради чого вони працюють. Вони покажуть кращі результати, якщо побачать, що їхні позитивні результати мають значення для зростання та розвитку компанії.

Купити таблички на міжкімнатні двері на замовлення для дому та бізнесу!

interior door signs

Найкращий варіант задовольнити цілі та цілі Вашої компанії при покупці міжкімнатних номерів - це замовлення вивісок під замовлення. Інтернет-магазин Bsign надає таку послугу своїм клієнтам, тому що він дійсно хоче відповідати конкретним очікуванням клієнтів. З ним ви можете замовити вивіски на замовлення з різних матеріалів і в різних кольорах. Додайте різні елементи гравіювання та замовте знаки, які поєднують у собі найстійкіші матеріали. Замовляйте таблички на замовлення для міжкімнатних дверей готелів, ресторанів, офісів та ін.

Вище ми згадали конкретні вимоги ADA. Таблички на замовлення від Bsign можуть допомогти вам зустрітися з ними, адже спеціалісти виробника вручну виготовляють будь-який інтер’єрний номер чи табличку зі шрифтом Брайля. Завдяки цьому клієнти з вадами зору почуватимуться впевненіше. Забезпечте найкращий клієнтський досвід усім клієнтам без винятку!