Повернення
Для нас у Bsign наші клієнти надзвичайно важливі, і ми прагнемо, щоб ви залишилися задоволені своєю покупкою.
Будь ласка, перевірте отриманий товар якомога швидше після доставки.
Якщо ви виявили, що товар є несправним або пошкодженим, його необхідно повернути нам у первісному стані (в якому він був проданий) та в оригінальному пакуванні не пізніше ніж через 14 робочих днів з дати отримання.
Ви самостійно сплачуєте вартість зворотної доставки. Після отримання поверненого товару ми повернемо вам повну вартість покупки протягом 7 днів.
Повернення коштів здійснюється тим самим способом оплати, який використовувався під час покупки.
Перед тим як здійснити повернення, будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою bsign.office@gmail.com, і ми надамо вам покрокову інструкцію з повернення.
Товари, пошкоджені під час транспортування
Якщо товар був пошкоджений під час доставки, зв’яжіться з нами за адресою bsign.office@gmail.com протягом 3 робочих днів з моменту отримання. Ми організуємо повернення товару та або надішлемо заміну, або повернемо кошти.
Повернення пошкодженого товару
Якщо ви отримали несправний товар, зв’яжіться з нами за адресою bsign.office@gmail.com, і ми допоможемо вам з процедурою повернення.
Терміни повернення залежать від типу товару.
Товари, що не підлягають поверненню
-
Індивідуалізовані товари з персональним текстом або номерами. Якщо ви вказали помилковий текст під час оформлення замовлення, такий товар не підлягає поверненню.
Наша політика повернення відповідає положенням Європейської директиви про дистанційну торгівлю.
Оплата та доставка при поверненні товару
Доставка товару для повернення та відповідна оплата здійснюються за рахунок відправника у разі пошкодження або неправильно виконаного замовлення.
Повернення коштів здійснюється протягом 3–5 банківських днів після отримання товару.
Якщо ви вважаєте, що будь-яка інформація, яку ми зберігаємо про вас, є некоректною або неповною, будь ласка, якнайшвидше повідомте нас за адресою bsign.office@gmail.com.